Kawasaki nyhedsbrev
Alle felter skal udfyldes
Ved at indsende dine data bekræfter du at have læst og accepteret Fortrolighedspolitik
I vores bestræbelse på at få køreglæde, design, kvalitet og holdbarhed til at gå op i en højere enhed benyttes mange forskellige teknologier. Mange af disse er udviklet af Kawasaki Heavy industries i samarbejde med vores fabriks Teams.
Lige siden vores første motorcykel motor så dagens lys i 1950, har Kawasakis ingeniører og teknikere, haft konstant fokus på nye innovative teknologier, i udviklingen af højtydende motorcykler.
Med e-boost kan føreren få adgang til øget kraft i cirka 15 sekunder. Når den er aktiveret, er accelerationen stærkere, og tophastigheden øges.
Elektronisk cruise control holder den valgte hastighed
Indikator for økonomisk kørsel er et symbol der viser sig i instrumenteringen når du kører på en benzinøkonomisk fornuftig måde.
2 indstrøjtnings dyser pr. cylinder der opererer ved forskellige motoromdrejninger.
3-trins justerbart Traction Control system der giver mulighed for at tilpasse systemet efter kørselsforholdene fra sport til touring. Systemet kan udover de 3 trin kobles helt fra.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) øger kontrollen og sikkerheden ved at forhindre hjulspind.
Launch control mode hjælper dig til at komme hurtigere fra start ved at minimere hjulspind.
3 forskellige effekt-trin incl. et mellemtrin hvor effekten varierer i forhold til kørestil.
Ved at aktivere det benzin besparende køre mode fra knappen på styret sætter, man motorcyklens ECU I en function der prioriterer benzinøkonomisk kørsel frem for effekt og motor respons.
Dobbelte indsprøjtningsspjæld er med til at give en lineær og brugbar effektudvikling på særligt højrydende motorer
Assist og Slipper Koblingen er let og præcis at aktivere, og minimerer samtidig baghjuls step ved hård motorbremsning.
Med forskellige effekt-trin kan du tilpasse motorens effekt til kørsels forholdene.
S-KTRC (Sport-Kawasaki TRaction Control) er et præcist og sports fokuseret traction control system udviklet i samarbejde med vores fabriks teams
Two modes KTRC cover a wide range of riding conditions, offering either enhanced sport riding performance or the peace of mind to negotiate slippery surfaces with confidence.
ACC (Adaptive Cruise Control) fastholder den hastighed, der er indstillet af føreren, men justerer køretøjets hastighed for at opretholde en passende følgeafstand fra det forankørende køretøj
KEBC (Kawasaki Engine Brake Control) allows riders to select their preferred amount of engine braking.
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optimerer accelerationen fra stående start ved elektronisk at tilpasse effekten og dermed forhindre unødigt hjul-spin og forhjulsløft.
Designet "in-house" i samarbejde med KHI's afdeling for gas turbiner
Kawasaki´s elektriske gadegodkendte motorcykel drives af en moment stærk motor med god acceleration helt fra start.
IMU (Inertial Measurement Unit) giver motorcyklens ECU informationer omkring G påvirkning under kørsel målt på 5 akser. Med Kawasakis know-how fra tidligere KTRC systemer beregnes der desuden en 6 akse. Med computer beregning hvert tredie milisekund og en pro-aktiv omstændighedsanalyse er systemet er det mest avancerede traction-control system til en gade motorcykel.
Ride by Wire systemet gør motorcyklens ECU i stand præcist at styre den mængde luft og benzin der sendes ind i motorens forbrændingskamre
KQS (Kawasaki Quick Shifter) gør det muligt at skift gear uden brug af kobling.
Modellen kan via et dedikeret tændings og indsprøjtningsmap drosles til kategori A2
9-Mode KTRC (Kawasaki TRaction Control), Kawasaki’s most advanced traction control system, offers both enhanced sport riding performance and the peace of mind to negotiate slippery surfaces with confidence.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) holder øje med motor og chassis parametre gennem hele svinget
Med e-boost får motorcyklen adgang til mere power i et begrænset tidsrum. Når den aktiveres, er accelerationen stærkere og tophastigheden øges.
En omhyggeligt udformet auditiv komponent forøger følelse og begejstring med en lydindstilling
Med KEBC kan føren justere motorbremseeffekten efter egne preferencer
Ingen emission ved kørsel med elektrisk motor
Resultatet af vores konstante udvikling, tests og stræben efter performance, sikkerhed og driftsikkerhed.
Kawasaki Motors Europe N.V. bruger cookies til at spore besøgendes præferencer og til at optimere hjemmesiden i overensstemmelse hermed. En cookie er en lille tekstfil, der midlertidigt gemmes på din harddisk af et websted. Cookies på vores websted indsamler ikke personlige oplysninger om dig. Hvis vi i ekstraordinære tilfælde også skal gemme personlige data i en cookie, skal vi have dit udtrykkelige samtykke på forhånd. Den type information, vi indsamler, er specifik for din pc og indeholder IP-adressen, de datoer og tidspunkter, hvor pc'en har fået adgang til webstedet, hvilke dele af vores websted, der blev set, og om de anmodede sider blev succesfuldt vist. Dette gør det muligt for os at skræddersy indholdet af vores hjemmeside nøjagtigt til dine behov og forbedre vores tilbud til dig for at tilbyde dig en underholdende og innovativ online oplevelse. Privatlivspolitik